onsdag 9 september 2009

Söt proslinslampa inköpt på auktion i Helsingborg. Fungerande elsladd, (ojordad). Pris 200:- plus frakt.


Designad kudde,Susann Schjerning) för Ilva. Nypris 964:-, mitt pris 300:- , plus frakt.


Härligt Petrolumfärgade kuddfodral från Ikea. Snygga till höstens inredning. Strl 50 cm x 50 cm. Pris för 2 st 60:-

Olivgrön kuddfodral i linne. Köpt i Danmark. Strl 60 cm x 60 cm. Pris 50:-

Modernare kuddfodral i gråblå färg, med Josef Frank känsla. Strl 60 cm x 60 cm. Helt nytt. Pris 75:-

Vinrött kuddfodral i linne från Himla. 50 cm x 50 cm. Pris 50:-

Två vita kuddfodral med struktur av "fusksammet" 35 cm x 65 cm. För båda 60:-

1 kommentar:

  1. Vilken fin och stilren blogg där du skriver om det som jag fokuserar mycket på just nu: rensa min garderob och mitt hem. Blev riktigt inspirerad! Jag har själv skrivit ett inlägg om rensning på vår blogg RawModel.se

    http://rawmodel.se/2014/08/hur-ofta-rensar-du-din-rora/

    SvaraRadera